سیاست حریم خصوصی
ضوابط کلی:
1- درباره وبسایت :
1-1 به دی مارکت خوش آمدید. این وبسایت این فرصت را برای شما فراهم میکند که از میان تعداد متنوعی از کالاها که برای فروش از طریق وبسایت فهرستبندی شدهاند به جستجو و خرید بپردازید.
2-1 این وبسایت به وسیله فروشگاه اینترنتی دی مارکت مدیریت میشود و در هر کجا که از اصطلاح ما استفاده شده است منظور این فروشگاه است. دسترسی و استفاده از وبسایت و هر نوع از کالای خریداری شده به وسیله این فروشگاه فراهم میشود. از شما خواهشمندیم که این ضوابط و مقررات را با دقت بخوانید. استفاده از این وبسایت و یا خرید یکی از محصولات آن نشان میدهد که شما پذیرفتهاید که به واسطه قبول این شرایط و ضوابط محدودیتهایی داشته باشید. متقابلا اگر این شرایط را نپذیرید به این معناست که از وبسایت و خدمات آن استفاده نخواهید کرد. اگر شما با این شرایط و ضوابط موافق نیستید باید دسترسی و استفاده از وبسایت و هر گونه خدمات آن را متوقف کنید.
3-1 فروشگاه اینترنتی دی مارکت این حق را برای خود محفوظ نگاه میدارد که هر کدام از شرایط و ضوابط را از طریق به روزرسانی این صفحه بنا به صلاحدید خود مورد بازبینی و تغییر قرار دهد. زمانی که این فروشگاه شرایط و ضوابط را بروزرسانی میکند، از تلاشهای معقولی برای اطلاع رسانی به شما در مورد به بروزرسانیهای این شرایط استفاده خواهد کرد اما این امر وظیفه شماست که شرایط و ضوابط را چک کنید تا از تغییرات آن باخبر شوید. لازم به ذکر است که ادامه دسترسی شما به وبسایت به معنای پذیرش و موافقت با این تغییرات است. هر گونه تغییر در شرایط و ضوابط از تاریخ انتشار تریب اثر داده میشود.
لازم است قبل از دسترسی و استفاده از خدمات وبسایت حتما شرایط و ضوابط پیش رو را با دقت مطالعه نمایید. سوالات خود را در مورد این شرایط و ضوابط از طریق آدرس ایمیل با ما در میان بگذارید.
2- پذیرش شرایط
شما با ادامه استفاده از وبسایت و خدمات آن نشان میدهید که شرایط و ضوابط را پذیرفتهاید. همچنین شما با کلیک کردن بر روی کادر قبول یا پذیرش شرایط و ضوابط که توسط این فروشگاه در این بخش قرار داده میشود موافقت خود را اعلام مینمایید.
1) کاربر موظف میباشد تا در هنگام ثبتنام و درخواست، کلیه مشخصات خود را منطبق با کارت ملی وارد نماید و کلیه فیلدهای مربوط به مشخصات واطلاعات تحویل گیرنده از جمله نام و نام خانوادگی، شماره تماس، آدرس، کدپستی و شماره موبایل میبایست کامل و صحیح وارد شوند.
2) در خریدهای آنلاین، مغایرت نام واریز کننده با نام سفارش دهنده،موجب ابطال سفارش خواهد شد و وجه واریزی با هماهنگی مراجع قضایی، فقط به حساب مبدا عودت میگردد.
3) در خریدهای تلفنی ، کلیه موارد مشروح در ماده 2 رعایت شده و ارائه اصل کارت ملی هنگام تحویل کالا الزامی میباشد.
4) موجودی و یا عدم موجودی کالا در انبار دی مارکت با توجه به نوسانات قیمت و امتناع برخی تامین کنندگان از فروش کالا متغیر بوده و ممکن است موجودی انبار، پیش از خرید مشتری در سایت به پایان رسیده باشد و اطلاعات مربوط به موجودی و یا قیمت های محصول، بروز رسانی نشده باشند. در نتیجه، مشتری حق هرگونه اعتراض درباره این موضوع را از خود سلب نموده و در صورت عدم موجودی کالا، مبلغ پرداختی، به حساب مبدا سفارش دهنده پس از احراز هویت، عودت می گردد.
5) حداقل مدت زمان اقدام جهت ارسال کالای درخواستی، 48 ساعت و حداکثر 7 روز کاری پس از ثبت سفارش و تاییدیه مالی میباشد. به طبع، تعطیلات رسمی و تعطیلات پایان هفته به عنوان روز کاری محاسبه نخواهد شد.
6) خریدار موظف است تا پس از دریافت گوشی خریداری شده و در اولین فرصت ، نسبت به انتقال مالکیت یا فعالسازی با کد اعلام شده اقدام نماید. بدیهی است در صورت عدم ثبت به موقع، دی مارکت هیچگونه مسئولیتی در قبال فعالسازی نخواهد داشت.
7) فروش کالا به اتباع کشورهای دیگر ، امکانپذیر می باشد.
8) پس از تحویل و ارسال کالا به اداره پست، فروشگاه دی مارکت هیچ گونه مسئولیتی بابت صدمات ناشی از ارسال ندارد. ارسال محصولات از طریق روش پستی میباشد.
9) ملاک قیمت و مشخصات محصول، همانی میباشد که در صفحه اصلی محصول در فروشگاه دی مارکت قرار گرفته است و سایت هایی که به عنوان تبلیغات محصولات مانند (ترب و …) محصولات این فروشگاه را در سایت خود قرار میدهند ملاک خرید نمیباشد.
10)خرید تلفن های همراهی که در هنگام اضافه کردن به سبد، به شما هشدار داده میشود که در دسترس نیست و رنگ دیگری انتخاب کنید، به دلیل ناموجود بودن در انبار بازگشت داده میوشد و مبلغ چهار هزار تومان نیز بابت صدور فاکتور و پروسه پرداخت، از وجه شما کسر خواهد شد. بنابراین در هنگام خرید به امر توجه فرمایید.
11) هدیه هایی که برای خرید محصولات در نظر گرفته شده است تنها مختص مصرف کننده نهایی میباشد و برای همکاران گرامی در نظر گرفته نشده است.(خریدهای با تعداد بیش از دو عدد، همکار در نظر گرفته میشود)
12)امکان لغو سفارش در مرحله نهایی (تکمیل شده) که محصول بسته بندی وآماده سفارش میباشد امکان پذیر نمیباشد. لذا در صورت انصراف سریعا با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید تا قبل از این مرحله سفارش شما لغو و ملبغ سفارش به صورت کامل خدمت شما واریز گردد.
13) حداقل مبلغ خرید برای سفارش رایگان، 500 هزار تومان میباشد.
14) حداکثر زمان نگه داشتن سفارشی که با روش پرداخت مستقیم بانکی (کارت به کارت) ثبت شده است، سه ساعت میباشد و بعد از گذشت آن به صورت خودکار سفارش لغو خواهد گردید.
15) برگه فاکتور ایمیل شده و یا قرارگرفته در بسته ارسالی معتبر میباشد و فاکتور صادر شده پستی فاقد هرگونه اعتباری میباشد.
16) تلفن های همراه ساخت کشور چین مانند برندهای هواوی و شیاومی در بازار ایران، دارای دو بسته بندی گلوبال و چین میباشند و یکی از آن دو نوع بسته بندی برای مشتریان گرامی ارسال خواهد گردید.
17) شرایط ارسال کالا در برگه (رویه ارسال سفارش) ذکر شده است.
18) مدت زمان پرداخت وجه بازگشتی سفارش لغو شده، حداکثر سه روز کاری خواهد بود.
شرایط عودت کالای خریداری شده و استفاده از مهلت تست 7 روزه دی مارکت جهت محصولات فاقد گارانتی
وجود ایراد یا اشکال فنی در کالای خریداری شده:
–هزینه ابتدایی ارسال کالا و همچنین هزینه بازگشت کالا به فروشگاه به عهده مشتری میباشد.
– اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش دی مارکت اطلاع داده شود.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
– استفاده از این خدمات تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به دی مارکت عودت شود.
– برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
– این خدمات، اشکالهای فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا، مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راهاندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفادهی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل میشود.
آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری کالای ارسالی:
– آسیب یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش دی مارکت اطلاع داده شود.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آنها جداً خودداری گردد. استفاده از این خدمات تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود بازگردانده شود. برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
آسیب دیدگی در اثر حمل و نقل کالای ارسالی:
– آسیب دیدگی باید حداکثر ظرف 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش دی مارکت اطلاع داده شود.
– با توجه به بستهبندی استاندارد کلیه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله، بدان معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل، به عهده شرکت حمل و نقل می باشد و دی مارکت تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، جبران خسارت خواهد نمود.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آنها جداً خودداری گردد. استفاده از این خدمات تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به دی مارکت عودت شود. برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
– کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش دی مارکت ارسال شود.
– در صورتی که آسیب، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری میتواند از تحویلگرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به دی مارکت بازگردانده شود.
پس از بررسی کالاهای مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت، مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال میگردد. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد دی مارکت در واحد خدمات پس از فروش باقی میماند و با انقضای این مهلت، دی مارکت در قبال کالا و زیانهای وارده بر آن یا مفقود شدن آن، هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.
مغایرت مشخصات یا ظاهر فیزیکی کالای خریداری شده با اطلاعات وب سایت:
– وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا ، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش دی مارکت اطلاع داده شود.
– اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
– عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری در سایت موجود است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد، به استناد آنها نمیتوان اعلام مغایرت نمود. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وبسایت است.
– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت، بدون باز کردن بستهبندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت بستهبندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت و کسری اقلام همراه تنها با باز کردن بستهبندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آنها جداً خودداری گردد.
استفاده از این خدمات تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود عودت شود. برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوشکردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
ارائه خدمات گارانتی کلیه محصولات، بر عهده شرکت گارانتی دهنده بوده و دی مارکت هیچگونه تعهدی در قبال انجام خدمات گارانتی محصولات ندارد.
تضمین اصالت کالا
کلیه محصولات ارائه شده در وب سایت دی مارکت، دارای اصالت می باشند. دی مارکت، اصالت کلیه محصولات را تضمین و همه آنها را با گارانتی اصلی و معتبرعرضه مینماید. از آنجا که دی مارکت جهت تامین کالاهای ارائه شده در وب سایت خود، تنها با شرکتهای معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی همکاری میکند، مشتریان عزیز میتوانند اطمینان خاطر داشته باشند که دی مارکت، اصالت کلیه کالاهای دارای هولوگرام و برچسب معتبر که هیچگونه دخل و تصرفی در آن صورت نگرفته و از مجاری قانونی وارد کشور شدهاست، را ضمانت می نماید. شرکتهایی که دارای شرایط لازم برای واردات رسمی نبوده و یا مجوز نمایندگی رسمی ندارند، امکان واردات کالاهای ارائه شده را نداشته و فعالیت آنها غیرقانونی می باشد. همچنین، نام کشور سازنده تاثیری بر اصالت کالا ندارد و برند و تامین کننده معتبر است که کیفیت کالا را تعیین میکند. در حال حاضر، بسیاری از کالاهای موجود در بازار ایران و سایر کشورها، ساخت کشور چین می باشند که تنها دلیل آن، هزینه تولید پایین تر در این کشور است.
به طور کل، شرکتهایی که از طرف وزارت صمت به عنوان وارد کننده قانونی در کشور فعالیت میکنند، باید گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات وارداتی را نیز ارائه نمایند. بنابراین، گارانتی این شرکتها، گارانتی معتبر محسوب میشود. تمامی محصولات ارائه شده در وب سایت دی مارکت، توسط نمایندگان رسمی برندهای معتبر جهانی در ایران گارانتی شدهاند و با اخذ مجوزهای لازم، از مبادی قانونی به کشور وارد می گردند. لازم به ذکر است، کلیه کالاهای مشمول گارانتی پس از تحویل به خریدار و عدم استفاده از مهلت 10 روزه ضمانت بازگشت، در صورتی که با هرگونه ایراد و اشکال، اعم از نرمافزاری و سختافزاری و یا سایر موارد مواجه شوند، بررسی مساله در صلاحیت شرکت گارانتیکننده مربوطه می باشد و دی مارکت هیچگونه مسئولیتی در قبال مشکلات مشروح نخواهد داشت. در نتیجه، کلیه کالاهای ارائه شده دردی مارکت اصالت معتبر داشته و به هیچ عنوان کالای غیراصلی توسط دی مارکت به فروش نمیرسد.
سیاسیت حریم خصوصی
اطلاعات شخصی کاربران
فروشگاه دی مارکت طبق قوانین جرایم رایانهای متعهد میشود که اطلاعات شما کاربران عزیز را با استفاده از تمام امکانات و منابع خود محافظت نماید و به هیچعنوان این اطلاعات را در اختیار موسسات و سازمانهای دیگر به منظور تبلیغات یا خدمات دیگر ارایه ندهد. همچنین کاربران فروشگاه دی مارکت ر کاملا اختیار دارند اطلاعات شخصی خود را که به هنگام ثبتنام در اختیار ما قرار دادهاند پاک نمایند.همچنین از کاربران درخواست داریم حتما موارد امنیتی را رعایت نمایند و هر زمان قصد دارند در جایی ثبتنام کنند یا اطلاعات شخصی خود را وارد نمایند به آدرس وبسایت توجه کنند چرا که فروشگاه دی مارکت مسئولیتی در قبال لینکهای خارج از این وبسایت ندارد.
چه نوع از دادههای شخصی را جمعآوری میکنیم و چرا؟
اطلاعاتی همچون دفعات بازدید، مدت زمان بازدید، نسخهی مرورگر و بسیاری اطلاعات فنی دیگر تنها به منظور بهبود خدمات استفاده خواهند شد و ارتباطی با اطلاعات شخصی فرد نخواهد داشت. این اطلاعات نیز به هیچ عنوان به سازمانهای ثالث فروخته یا ارایه نخواهد شد و تنها به عنوان بهینهسازی همین وبسایت استفاده خواهد شد.
وقتی بازدیدکنندگان، نظری در وبسایت منتشر میکنند، ما دادههایی را که در فُرم نظرات به جا مانده جمعآوری میکنیم. ضمنا برای شناسایی هرزنامهها، نشانی IP (نشانی پروتکل اینترنت) کاربران و یوزر ایجنت (ردیابی وب) را نیز بررسی و جمعآوری میکنیم.
در به اشتراک گذاشتن تصاویر در وبسایت باید از قرار دادن تصاویری که حاوی دادههایی دربارهی موقعیت مکانی مشخص (EXIF GPS) هستند، خودداری کنید. بازدیدکنندگان میتوانند دادههای موقعیت مکانی تصاویر را از وبسایت دریافت و استخراج کنند.
کوکیها
بعد از به اشتراک گذاشتن نظر در وبسایت، شما می توانید تصمیم بگیرید که نام، نشانی ایمیل و وبسایتتان در کوکی ذخیره بشود یا خیر. در این زمینه حق انتخاب دارید اما در صورت پذیرش ذخیرهی اطلاعات در کوکی، در مراجعات بعدی خود به وبسایت برای اشتراکگذاری نظرات، نیاز به پُر کردن فرم اطلاعات نامبرده نخواهید داشت. ماندگاری کوکیها در وبسایت به مدت ۱ سال است.
اگر در وبسایت دارای حساب کاربری باشید و با آن به وب وارد بشوید، ما اقدام به تنظیم کوکی موقت برای شما میکنیم تا مشخص شود که مرورگر شما پذیرای کوکیها هست یا خیر. این کوکی شامل هیچ دادهی شخصی و خصوصی نیست و با بستن مرورگرتان متوقف میشود.
بعد از اینکه به حساب کاربری خود در وبسایت وارد میشوید، چندین کوکی برای ذخیرهی اطلاعات ورودتان و انتخابهایی که در صفحهی وبسایت صورت دادهاید، نصب و تنظیم میشوند. کوکیهای ورودی به مدت ۲ روز فعال هستند و اطلاعات انتخاب صفحاتی که داشتهاید نیز در طول ۱ سال در دسترس قرار خواهند داشت. اگر گزینه «من را به خاطر بسپار» را انتخاب کنید، در طول ۲ هفته، ورود شما بدون نیاز به وارد کردن مجدد اطلاعات برای ورود خواهد بود. در صورتی که از حساب کاربری خود خارج بشوید، کوکیهای ورود از بین میروند.
ممکن است این وبسایتها اطلاعات شما را جمعآوری کنند، از کوکیهایتان استفاده کنند یا از سوی طرف دیگری (وبسایتی دیگر) پیگیری بشوید و تعاملاتتان با محتوای مذکور زیر نظر گرفته بشود. مثلا در صورتی که دارای حساب کاربری در آن وبسایت باشید، تعاملات شما با محتوا بررسی خواهد شد.
تا چه مدت، اطلاعاتتان را نگهداری میکنیم؟
اگر در وبسایت ما نظر خود را به اشتراک بگذارید، نظر و دادههای متای آن به مدت نامحدود نگهداری و ذخیره خواهد شد. در این صورت امکان پیگیری نظرات بهصورت خودکار مقدور میشود و نیازی به نگه داشتن نظراتِ در انتظار بررسی نخواهد بود.
کاربرانی که در وبسایت ما ثبتنام میکنند، اطلاعات کاربریشان نیز حفظ و ذخیره میشود. تمام کاربران میتوانند اطلاعات خود را مشاهده کنند، آنها را ویرایش کنند یا اطلاعات شخصی خود را هر وقت که مایل باشند، پاک کنند. (فقط امکان تغییر نام کاربری وجود ندارد). مدیران وبسایت نیز میتوانند این اطلاعات را رؤیت و ویرایش کنند.
حقوق شما در رابطه با دادههای خود چیست؟
اگر در این وبسایت، صاحب حساب کاربری باشید، یا نظری به اشتراک بگذارید، حق درخواست فایل دادههای شخصی خود -یعنی دادههایی که ما از شما دریافت و نگهداری کردهایم- را دارید. این دادهها شامل هر چیزی است که در وبسایت بر جای گذاشتهاید. ضمنا حق درخواست برای پاک کردن تمام دادههای شخصیتان نیز کاملا محفوظ است. البته این دادهها مواردی را که برای اهداف مدیریتی، قانونی و امنیتی در اختیار داریم، شامل نمیشود.
شما نظارت کنید
بدون شک احتمال این وجود دارد که در بخشی از سایت مشکل خاصی بوجود بیاید یا اینکه لینکی به خارج از سایت حتی در بخش نظرات وجود داشته باشد که امنیت اطلاعات شخصی کاربران عزیزمان را به مخاطره بیاندازد، در هر شرایط و موقعیتی ما نیازمند نظارت دقیق شما کاربران هستیم و در صورت مشاهدهی هر گونه مشکلی، درخواست میکنیم که به بخش تماس با ما فورا اطلاع دهید و به طور کامل مشکل را توضیح دهید. اینگونه ما نیاز با خیالی آسوده تر از حریم خصوصی شما محافظت خواهیم کرد و میدانیم که حتی اگر چشمان ما توان مشاهده همه مشکلات را نداشت، نظارت شما ما را هدایت خواهد کرد.