سیاست حریم خصوصی

ضوابط کلی:

1- درباره وبسایت :

1-1 به دی مارکت خوش آمدید. این وبسایت این فرصت را برای شما فراهم می‌کند که از میان تعداد متنوعی از کالاها/ خدمات که برای فروش از طریق وبسایت فهرست‌بندی شده‌اند به جستجو و خرید بپردازید.

2-1 این وبسایت به وسیله فروشگاه اینترنتی دی مارکت مدیریت می‌شود و در هر کجا که از اصطلاح ما استفاده شده است منظور این شرکت است. دسترسی و استفاده از وبسایت و هر نوع از کالاها و خدمات خریداری شده به وسیله این شرکت فراهم می‌شود. از شما خواهشمندیم که این ضوابط و مقررات را با دقت بخوانید. استفاده از این وبسایت و یا خرید یکی از محصولات یا خدمات آن نشان می‌دهد که شما پذیرفته‌اید که به واسطه قبول این شرایط و ضوابط محدودیت‌هایی داشته باشید. متقابلا اگر این شرایط را نپذیرید به این معناست که از وبسایت و خدمات آن استفاده نخواهید کرد. اگر شما با این شرایط و ضوابط موافق نیستید باید دسترسی و استفاده از وبسایت و هر گونه خدمات آن را متوقف کنید.

3-1   فروشگاه اینترنتی دی مارکت این حق را برای خود محفوظ نگاه می‌دارد که هر کدام از شرایط و ضوابط را از طریق به روزرسانی این صفحه بنا به صلاحدید خود مورد بازبینی و تغییر قرار دهد. زمانی که این شرکت شرایط و ضوابط را بروزرسانی می‌کند، از تلاش‌های معقولی برای اطلاع رسانی به شما در مورد به بروزرسانی‌های این شرایط استفاده خواهد کرد اما این امر وظیفه شماست که شرایط و ضوابط را چک کنید تا از تغییرات آن باخبر شوید. لازم به ذکر است که ادامه دسترسی شما به وبسایت به معنای پذیرش و موافقت با این تغییرات است. هر گونه تغییر در شرایط و ضوابط از تاریخ انتشار تریب اثر داده می‌شود.

لازم است قبل از دسترسی و استفاده از خدمات وبسایت حتما شرایط و ضوابط پیش رو را با دقت مطالعه نمایید. سوالات خود را در مورد این شرایط و ضوابط از طریق آدرس ایمیل با ما در میان بگذارید.

2- پذیرش شرایط

شما با ادامه استفاده از وبسایت و خدمات آن نشان می‌دهید که شرایط و ضوابط را پذیرفته‌اید. هم‌چنین شما با کلیک کردن بر روی کادر قبول یا پذیرش شرایط و ضوابط که توسط این شرکت در این بخش قرار داده می‌شود موافقت خود را اعلام می‌نمایید.

1) کاربر موظف می‌باشد تا در هنگام ثبت‌نام و درخواست، کلیه مشخصات خود را منطبق با کارت ملی وارد نماید و کلیه فیلدهای مربوط به مشخصات واطلاعات تحویل گیرنده از جمله نام و نام خانوادگی، شماره تماس، آدرس، کدپستی و شماره موبایل می‌بایست کامل و صحیح وارد شوند.

2) در خریدهای آنلاین، مغایرت نام واریز کننده با نام سفارش دهنده،موجب ابطال سفارش خواهد شد و وجه واریزی با هماهنگی مراجع قضایی، فقط به حساب مبدا عودت می‌گردد.

3) در خریدهای تلفنی ، کلیه موارد مشروح در ماده 2 رعایت شده و ارائه اصل کارت ملی هنگام تحویل کالا الزامی می‌باشد.

4) موجودی و یا عدم موجودی کالا در انبار دی مارکت با توجه به نوسانات قیمت و امتناع برخی تامین کنندگان از فروش کالا متغیر بوده و ممکن است موجودی انبار، پیش از خرید مشتری در سایت به پایان رسیده باشد و اطلاعات مربوط به موجودی و یا قیمت های محصول، بروز رسانی نشده باشند. در نتیجه، مشتری حق هرگونه اعتراض درباره این موضوع را از خود سلب نموده و در صورت عدم موجودی کالا، مبلغ پرداختی، به حساب مبدا سفارش دهنده پس از احراز هویت، عودت می گردد.

5) حداقل مدت زمان اقدام جهت ارسال کالای درخواستی، 48 ساعت و حداکثر 7 روز کاری پس از ثبت سفارش و تاییدیه مالی می‌باشد. به طبع، تعطیلات رسمی و تعطیلات پایان هفته به عنوان روز کاری محاسبه نخواهد شد.

6) خریدار موظف است تا پس از دریافت گوشی خریداری شده و در اولین فرصت ، نسبت به انتقال مالکیت یا فعالسازی با کد اعلام شده اقدام نماید. بدیهی است در صورت عدم ثبت به موقع، دی مارکت هیچگونه مسئولیتی در قبال فعالسازی نخواهد داشت.

7) فروش کالا به اتباع کشورهای دیگر ، امکانپذیر می باشد.

8) پس از تحویل و ارسال کالا به اداره پست، فروشگاه دی مارکت هیچ گونه مسئولیتی بابت صدمات ناشی از ارسال ندارد. ارسال محصولات از طریق روش پستی و پیشتاز میباشد و فاقد بیمه نامه اشیا قیمتی میباشد. پیشنهاد میشود قبل از تکمیل سفارش خود در صورت درخواست از طریق تیم پشتیبانی، محصول خود را با پرداخت هزینه جداگانه در امر ارسال بیمه نمایید تا درصورت ایجاد خسارت و یا مفقودی کالا در هنگام ارسال، شرکت پست ایران خسارت کالای ارسالی را به عهده گیرد.

9) ملاک قیمت و مشخصات محصول، همانی میباشد که در صفحه اصلی محصول در فروشگاه دی مارکت قرار گرفته است و سایت هایی که به عنوان تبلیغات محصولات مانند (ترب و …) محصولات این فروشگاه را در سایت خود قرار میدهند ملاک خرید نمیباشد.

10)خرید تلفن های همراهی که در هنگام اضافه کردن به سبد، به شما هشدار داده میشود که در دسترس نیست و رنگ دیگری انتخاب کنید، به دلیل ناموجود بودن در انبار بازگشت داده میوشد و مبلغ چهار هزار تومان نیز بابت صدور فاکتور و پروسه پرداخت، از وجه شما کسر خواهد شد. بنابراین در هنگام خرید به امر توجه فرمایید.

11) دی مارکت تنها فروشنده دستگاه کارتخوان بوده و کارشناسان فروشگاه دی مارکت، تنها وظیفه ارسال مدارک فعالسازی دستگاه کارتخوان، به شرکت پذیرنده را دارند و هیچ گونه مسولیتی در صورت بروز تاخیر در امر فعالسازی دستگاه کارتخوان یا عدم تایید مدارک متقاضی برای فعالسازی را عهده دار نخواهد بود.

12) هدیه هایی که برای خرید تلفن همراه در نظر گرفته شده است تنها مختص مصرف کننده نهایی میباشد و برای همکاران گرامی در نظر گرفته نشده است.

13)امکان لغو سفارش در مرحله نهایی (تکمیل شده) که محصول بسته بندی وآماده سفارش میباشد امکان پذیر نمیباشد. لذا در صورت انصراف سریعا با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید تا قبل از این مرحله سفارش شما لغو و ملبغ سفارش به صورت کامل خدمت شما واریز گردد.

شرایط عودت کالای خریداری شده و استفاده از مهلت تست 10 روزه دی مارکت جهت محصولات فاقد گارانتی

وجود ایراد یا اشکال فنی در کالای خریداری شده:
– اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 10 روز پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش دی مارکت اطلاع داده شود.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 10 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
– استفاده از این خدمات تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به دی مارکت عودت شود.
– برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
– این خدمات، اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا، مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه‌اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.
 
آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری کالای ارسالی: 
– آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش دی مارکت اطلاع داده شود.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آنها جداً خودداری گردد. استفاده از این خدمات تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود بازگردانده شود. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
 
آسیب دیدگی در اثر حمل و نقل کالای ارسالی: 
– آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر ظرف 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش دی مارکت اطلاع داده شود.
– با توجه به بسته‌بندی استاندارد کلیه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله، بدان معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل، به عهده شرکت حمل و نقل می باشد و دی مارکت تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، جبران خسارت خواهد نمود.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آنها جداً خودداری گردد. استفاده از این خدمات تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به دی مارکت عودت شود. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
– کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش دی مارکت ارسال شود.
– در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل‌گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به دی مارکت بازگردانده شود.
 
پس از بررسی کالاهای مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت، مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌گردد. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد دی مارکت در واحد خدمات پس از فروش باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت، دی مارکت در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن، هیچ‌گونه مسئولیتی نخواهد داشت.
 
 
مغایرت مشخصات یا ظاهر فیزیکی کالای خریداری شده با اطلاعات وب سایت: 
– وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا ، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش دی مارکت اطلاع داده شود.
– اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
– عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری در سایت موجود است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد، به استناد آنها نمی‌توان اعلام مغایرت نمود. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب‌سایت است.
– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت، بدون باز کردن بسته‌بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت و کسری اقلام همراه تنها با باز کردن بسته‌بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آنها جداً خودداری گردد.
استفاده از این خدمات تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود عودت شود. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش‌کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

دستگاه های کارتخوانی که به صورت کار کرده به فروش میرسند، اولویت در ارسال با توجه به میزان کم کار کرد بودن و تمیز بودن دستگاه میباشد. در همین باب ممکن است فروشنده در صورت صلاح دید کالایی با رنگ دیگری را ارسال نمایند تا دستگاهی با ظاهر مناسب تر به دست مشتری برسد.
 

ارائه خدمات گارانتی کلیه محصولات، بر عهده شرکت گارانتی دهنده بوده و دی مارکت هیچگونه تعهدی در قبال انجام خدمات گارانتی محصولات ندارد.

تضمین اصالت کالا
کلیه محصولات ارائه شده در وب سایت دی مارکت، دارای اصالت می باشند. دی مارکت، اصالت کلیه محصولات را تضمین و همه آن‌ها را با گارانتی اصلی و معتبرعرضه مینماید. از آنجا که دی مارکت جهت تامین کالاهای ارائه شده در وب ‌سایت خود، تنها با شرکت‌های معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی همکاری می‌کند، مشتریان عزیز می‌توانند اطمینان خاطر داشته باشند که دی مارکت، اصالت کلیه کالاهای دارای هولوگرام و برچسب معتبر که هیچگونه دخل و تصرفی در آن صورت نگرفته و از مجاری قانونی وارد کشور شده‌است، را ضمانت می نماید. شرکت‌هایی که دارای شرایط لازم برای واردات رسمی نبوده و یا مجوز نمایندگی رسمی ندارند، امکان واردات کالاهای ارائه شده را نداشته و فعالیت آنها غیرقانونی می باشد. همچنین، نام کشور سازنده تاثیری بر اصالت کالا ندارد و برند و تامین کننده معتبر است که کیفیت کالا را تعیین می‏‌کند. در حال حاضر، بسیاری از کالاهای موجود در بازار ایران و سایر کشورها، ساخت کشور چین می باشند که تنها دلیل آن، هزینه تولید پایین تر در این کشور است.
به طور کل، شرکت‌هایی که از طرف وزارت صمت به عنوان وارد کننده قانونی در کشور فعالیت می‌کنند، باید گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات وارداتی را نیز ارائه نمایند. بنابراین، گارانتی این شرکت‌ها، گارانتی معتبر محسوب می‌شود. تمامی محصولات ارائه شده در وب ‌سایت دی مارکت، توسط نمایندگان رسمی برندهای معتبر جهانی در ایران گارانتی شده‌اند و با اخذ مجوزهای لازم، از مبادی قانونی به کشور وارد می گردند. لازم به ذکر است، کلیه کالاهای مشمول گارانتی پس از تحویل به خریدار و عدم استفاده از مهلت 10 روزه ضمانت بازگشت، در صورتی که با هرگونه ایراد و اشکال، اعم از نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و یا سایر موارد مواجه شوند، بررسی مساله در صلاحیت شرکت گارانتی‌کننده مربوطه می باشد و دی مارکت هیچگونه مسئولیتی در قبال مشکلات مشروح نخواهد داشت. در نتیجه، کلیه کالاهای ارائه شده دردی مارکت اصالت معتبر داشته و به هیچ عنوان کالای غیراصلی توسط دی مارکت به فروش نمی‌رسد.